Veelgestelde Vragen
-
Alles over Bestellen & Betalen
Bestellen & BetalenHeb je algemene vragen over bestellen bij ons? Of over de verschillende betaalmogelijkheden? Bekijk hieronder onze pagina met alle informatie over bestellen en betalen.
-
Alles over Bezorging & Levertijden
Bezorging & LevertijdenZoek je informatie over hoe Chayah de bezorgingen levert? Of hoelang de levertijden zijn? Bekijk hieronder onze pagina met alle informatie over bezorging en levertijden.
-
Alles over onze Winkelvoorwaarden
WinkelvoorwaardenHeb je vragen over onze algemene voorwaarden? Bekijk hieronder alle informatie rondom onze voorwaarden.
Staat jouw vraag ertussen?
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Na je bestelling binnen te hebben gekregen zullen wij ons uiterste best doen om de bestelling zo snel mogelijk op de post te hebben. Wij hopen je de volgende dag al blij te kunnen maken met jouw producten. Helaas lukt ons dit niet altijd en zal de bestelling alsnog in de volgende dagen bij je aankomen. Op zondag worden helaas geen bestellingen verzonden en bezorgt.
Na het bestellen zal je een mail in uw mailbox krijgen waarin staat dat het product verwerkt en verzonden wordt. Je zal ook een mail krijgen met de Track & Trace code. Daarmee kun je zien hoe ver je bestelling in het verzendproces is.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te annuleren of te wijzigen na betaling. Wat kun je wel doen?
ā¢ Na ontvangst kun je je bestelling aanmelden voor retour. Bekijk hier alles over retourneren.
ā¢ Als je een product bent vergeten, kun je altijd nog een aparte bestelling plaatsen.
Op welke manieren kan ik betalen?
Wij hebben veel betaalmogelijkheden. Zo is betaling mogelijk via:
- iDEAL
- Mastercard
- Visa
- American Express
- Apple Pay
- Bankcontact
- PayPal
Helaas is het nog niet mogelijk om achteraf te betalen.
Kan ik achteraf betalen?
Helaas is het nog niet mogelijk om achteraf te betalen. Bekijk hier al onze mogelijkheden voor betalen.
Hoe stuur ik mijn product retour?
We hopen natuurlijk dat je blij bent met je aankoop. Mocht dat niet het geval zijn, en je wilt je aankoop toch retourneren, dan kan dat.
Niet tevreden?
- Meld je retour aan via de website
- Je ontvangt een mail van ons, lees die goed door!
- Geef je product weg, doneer het of recycle het! Je ontvangt gewoon een nieuw product, of je krijgt je geld terug!
- Toch retourneren? Download de verzendlabel, plak hem op de doos en breng hem naar jouw dichtstbijzijnde PostNL punt.
BekijkĀ hierĀ alle informatie over retourneren
Let op! Bij retourneren zijn de verzendkosten voor eigen rekening.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn ā¬4,95 standaard.
Bekijk hier onze pagina met meer informatie over bezorging, levertijden en de verzendkosten.
Hoe snel krijg ik mijn geld terug na retourneren?
Zodra wij jouw bestelling ontvangen hebben, gaan we aan de slag om jouw terugbetaling te regelen of sturen wij jou een vervangend product.
Bekijk hier alle informatie over retourneren.
Let op! De verzendkosten bij retourneren zijn voor eigen rekening. (ā¬4.,95)
Kan ik mijn product retour sturen?
Wij vinden het belangrijk dat jij tevreden bent met jouw product. Is dat, om wat voor reden, niet het geval? Dan kun je gemakkelijk retourneren.
Niet tevreden?
- Meld je retour aan via de website
- Je ontvangt een mail van ons, lees die goed door!
- Geef je product weg, doneer het of recycle het! Je ontvangt gewoon een nieuw product, of je krijgt je geld terug!
- Toch retourneren? Download de verzendlabel, plak hem op de doos en breng hem naar jouw dichtstbijzijnde PostNL punt.
Bekijk hier alle informatie over retourneren
Let op! Bij retourneren zijn de verzendkosten voor eigen rekening.
Hoe weet ik zeker dat mijn geld goed terecht komt?
Chayah koopt haar producten direct in bij de organisaties of bedrijven. Hoe dit geld bij de ambachtslieden terecht komt, kan verschillen per organisatie.
Zo werken wij samen met Oyetu uit Namibiƫ. Wij kopen de producten in via de organisatie, zij betalen dat vervolgens uit aan de ambachtslieden die de producten maken.
We werken ook samen met Chako Zanzibar. De ambachtslieden zijn hun personeel en krijgen daarom gewoon loon uitbetaald. De inkoopkosten gaan dus naar het bedrijf en een deel gaat naar de loonkosten van deze ambachtslieden. Maar gelukkig doen ze, naast deze ambachtslieden een kans geven, ook nog veel goeds voor het milieu. Daar gaat jouw geld ook naartoe!
Tot slot gaat er 10% van de winst naar de organisaties, zodat ze nog meer goeds kunnen doen!
Lees hier meer over waar jouw geld naartoe gaat.